12/28/2014

FAVOURITE TURTLENECK

Taky se po Vánocích cítíte plní energie? Jsem celá natěšená na příští rok a přitom mám před sebou hodně práce. Nejprve co se týče blogu, ten bych chtěla pozvednout určitě na jinou úroveň a přispívat aspoň obden. Doufám, že si dokážu naplánovat čas tak, aby se mi dařilo zvládat blog, i když mívám školu do 4. Určitě taky nechci zůstávat jen u módy, protože velkou část mého času trávím u plotny a hodně mě to baví. Takže čekejte, že se tu budou objevovat čím dál víc recepty. Taky jsem se rozhodla, že nebudu marnit svůj čas a radši si půjdu místo toho zacvičit nebo zaběhat. Obecně jsem poslední dobou kašlala na svůj zdravý životní styl a je na čase s tím něco udělat. No a pak mám v zásobě dalších tucet nesmyslných předsevzetí. Jaká máte tento rok vy?
Bez teplých svetrů si nedokážu zimu představit, a to jsem je jako malá nesnášela. Červenou barvu nenosím moc často, ale výrazné barvy si v zimě užívám, protože asi nejsem ta, kterou by bavilo pořád nosit jen černou. Rolák jsem doplnila už jen černým zbytkem a svým oblíbeným kabátem z F&F. Doufám, že se vám bude outfit líbit. 
/pictures by mum/

F&F coat
Zara shoes, necklace
Mango handbag
United Colors of Benetton turtleneck
Tally Weijl skirt

10 comments:

  1. To je skvělé, Natálko! Takhle zboku vypadá outfit úplně obyčejně a najednou zepředu takový krásný červený rolák, který to krásně rozzáří :) Jinak se těším na tvé recepty, také mám spoustu předsevzetí ohledně spousty věcí, i blogu, jsem na nový rok natěšená, tak snad je všechna budu plnit a budu štastná. To ostatně přeju i tobě a pak v novém roce se musíme vidět :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem si říkala, že ten rolák to krásně prozářil, úžasná kombinace :)
      Blog by Veru

      Delete
  2. Předsevzetí si už dávno nedávám. Vím totiž, že věty typu "zhubnu, začnu běhat, budu sportovat" jsou jen věty. Člověk je začne uskutečnovat až když opravdu ucítí, že chce a že musí. Já osobně si nedokážu říct "tak a zítra začnu" ...já si musím ten den říct "tak a dneska začínám" a pak fakt začnu:) Plány do budoucna (i když to znamená další den) mi většinou nevychází.

    Opět a jako vždy chválím outfit. Moc ti to sluší. Hrozně se mi líbí tvoje botky:) Btw: Červenou barvu nos určitě častěji:)
    ...//Instantní krása//...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak já začala s něčím taky hned. :) Mně jde taky o zbavení se nějakých blbých zlozvyků, jako třeba že piju teď 3 kafe denně.. :D Moje předsevzetí jsou takové maličkosti, hovadiny :)

      Delete
  3. Jsi božská! Nemám slov <3

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ps: Nechceš se vzájemně sledovat? (instagram, fb, blogvin) Byla bych moc ráda! Máš skvělý vkus:))

    ReplyDelete
  6. Ten kabát je úplně super! Mám moc ráda tenhle černobílý melír nebo jak to nazvat :) Ještě třeba s koženkovými rukávy nebo takhle celý melírovaný :) Akorát ten pravý nemůžu najít :) V F&F jsem viděla jeden oversized, který byl půl na půl melírovaný a černý, ale neměli mojí velikost :(

    ReplyDelete