3/08/2015

GREY COAT

Po dlouhé době jsem dostala chuť na napsání článku. Tyto fotky vznikly už dávno, ale pak se mi vůbec nechtělo do psaní a upravování fotek. Než jsem tyhle dvě věci udělala, nestihla jsem si ani všimnout, že už jsou to zase 2 týdny, co už to tady mám jako koncept. 
Dneska by mi v tomto bylo už asi šílený vedro, ale tehdy mi tento šedý kabát posloužil a jsem ráda, že jsem ho našla a začala zase chvíli nosit. Šálu mám z F&F a je vážně úžasná, ulovila mi ji mamka ve slevách a příští rok se na ni můžete tady těšit. Kabát a výraznou šálu jsem už doplnila jen o koženkové kalhoty, které jsou skvělé na podzim a zimu, černé polobotky a jednoduchou kabelku z Manga.
Tento outfit jsem na sobě měla, když jsem si šla pro látku na ušití své první košile. No jsem zvědavá, jak to dopadne, ale pokud bych ji využila i k normálnímu nošení, byla bych moc ráda. Navíc na obyčejnou bílou oversized bavlněnou košili jsem ještě v obchodě nenarazila a ráda bych aspoň jednu v šatníku měla.
/pictures by mum/
Zara coat
Promod boots
F&F scarf
Reserved sunglasses
Mango handbag
Tally Weijl trousers

7 comments:

  1. V první řadě Ti musím pochválit vlasy - krásný :) Outfit se mi líbí moc, nejvíc ta šála
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  2. Moc Ti to sluší, souhlasím s Veru - ty vlasy jsou krásné :)

    ReplyDelete
  3. souhlas s holkama, vlasy máš úžasné a čeho jsem si jinak nejvíc všimla na tvým outfitu je šála :) máš kliku, že ti ji máma ulovila ve slevách :) stojí za to!

    http://gagenka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Ta šála je boží, v pátek jsem v F&F taky našla ve slevách jednu :) A vlasy máš moc pěkně upravené :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. No tak tohle je boží, Natálko! Taky se mi nejvíc líbí šála a tvé vlasy, ale i kabát mě moc zaujal. Už se na tebe zítra těším ;)

    ReplyDelete
  6. krásný outfit a máš uplně krásný vlasy!

    ReplyDelete