10/27/2014

NEW IN: CAMEL COAT AND HAT

/F&F- 909,-Kč/
Všimli jste si, že v F&F mají teď slevy až 30% na vybrané produkty? Ne? Tak si pospěšte, protože to stojí za to a slevy končí už 4.11. Já ulovila ve slevách svůj vysněný kabát, podobný jsem viděla na spoustě zahraničních blogerkách a mám neskutečnou radost, že jeden konečně vlastním. Černý klobouk je prostě klasika, která by vám neměla v šatníku chybět. 
Přes týden jsem se vám neozvala, ale jelikož mám teď prázdniny, hodlám to co nejdřív napravit.
/F&F- 279,-Kč/

3 comments:

  1. Taky se chystám na zlevněné kabáty a nad tímto kloboukem stále váhám, protože si nejsem jistá, jestli mi tak úplně sedí. Závidím, že už máš vybráno a ještě k tomu tak krásné kousky.

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Klobouk se mi líbí a na kabát se budu těšit v outfitu :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  3. kabat je krasny!

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    ReplyDelete