10/02/2014

EXTRA HIGH HEELS

Zdravím! Tak dnes mám pro vás další outfit. Na první pohled úplně obyčejný. Ráda kombinuji jednoduché klasické věci s něčím složitějším nebo barevným. Pokaždé se s tím dají vytvořit divy. Zkuste to někdy taky. Trench coat, černá kabelka a koženkové kalhoty vypadají super, ať už k tomu přidáte cokoli. V mém případě to byla bílá halenka, výrazný náhrdelník a krásné modré boty na šíleně vysokém podpatku. Dokud jsem mladá, pro tyto krásky hodlám trpět a klidně i padat. (:D)
Září uteklo nějak tak rychle a určitě jste si všimli, že jsem začala (konečně) více přispívat. Hodně mě to baví a hodlám v tom pokračovat. Hrozně rychle to utíká a já si ani neuvědomuji, že už měsíc chodím do školy. Výhodou je, že na stereotyp si vcelku rychle zvykám a jsem ráda, že se aspoň vyhrabu z domu. Horší je, že se někdy vůbec nestíhám vídat s těmi nejbližšími. :( 
Jak se vám líbí tento podzimní look? :)
/pictures by mum ♥/

F&F trench coat, blouse
Tally Weijl trousers, heels
H&M necklace
Mango handbag

6 comments:

  1. Botky jsou luxusní a celá kombinace outfitu se mi moc líbí! :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  2. Wow wow wow! Ty kalhoty jsou DOKONALÝ! Vůbec nevypadají jako z TW :D kupovala si je někdy teď? (prosím, prosím, řekni že jo!!) Moc ti to sluší, ty vlasy obdivuju zas a znova, krásná podzimní barva :) a na tch botách bych nedošla ani na tramvaj, takže... :DD
    www.dombydom.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupovala jsem je právě už na jaře ve slevách, takže pochybuji, že tam ještě budou. :(( Tyhle jsem zrovna brala jako poslední, protože je to 32, která asi všem byla krátká nebo malá.

      Delete
  3. Ty kalhoty vypadají uplně skvěle! Docela mě překvapilo, že jsou z Tally :D Asi bych se tam na ně měla jít mrknout, jsou fakt peckový! :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Musím přiznat, že na to, jak si mladá (neber si to nijak špatně), máš neuvěřitelný vkus a cit pro oblékání. Už pěkně dlouho mě někdo tolik nezaujal.

    °°Instantní krása°°

    ReplyDelete