5/27/2014

THE PERFECT TROUSERS

Konečně na blogu vidíte mé vysněné kalhoty. I když přiznávám, že o číslo menší by mi neuškodily. Škoda, že 34 je ta nejmenší možná velikost (alespoň teda v Mangu, Zaře apod.).
Kombinace bílé a béžové je obecně má nejoblíbenější. Je nadčasová a už mám trochu i vychytané, že se ke mně tyto dvě barvy hodí víc jak černá. Počasí nás vybízí k barvám, tak už jsem jen ráno na sebe hodila sako. Tento outfit jsem celá já. Vím, že něco takového budu nosit i ve 20,30 nebo klidně 50 a bude to vypadat stejně dobře. A je mi upřímně celkem jedno, co říkají ostatní. Když je mi 17, neznamená to, že budu nosit jen Vansky, legíny a uplé topy, aby co nejlépe bylo vidět, jak mě příroda (ne)obdařila.
Doufám, že se vám bude článek líbit a užíváte si krásného slunečného dne! :)


//Finally you can see my dream trousers here. Although I would be happier if they were a one size smaller. It's a pity that 34 is the smallest size (at least at Mango, Zara etc.). The combination of white and beige is my favourite. It's dateless and I know that these two colors suit me more than black. The weather motivates us to wear some colours so I added only a jacket in the morning and I was ready to go. This outfit is totally all me. I know that I'll wear it in 20,30 or even in 50 and it will look as good as now. To tell the truth I'm not interested in what others say. When I'm 17, it does not mean that I would wear Vans shoes, leggins and skinny tops to show my body to others . I wish you will like my post and enjoy this lovely sunny day!

/pictures by Ann/

ZARA jacket
H&M handbag
RESERVED shirt
MANGO trousers
F&F shoes, sunglasses

5 comments:

  1. Krasna kombinace, moc ti tyhle barvy slusi a to zeleny sacko to skvele doplnuje! A mas nadherny vlasy :)
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  2. Proti Vanskám nic nemám, ale nosit leginy jen tak do města, do školy... To by mi bylo stydno :D JInak ti to děsně sluší, kalhoty nevypadají, že by ti byly velké :)
    DAwardrobes

    ReplyDelete
  3. na tobě vypadají ok, ta velikost :)...mě to v pase nesedlo a jakoby mě hrozně rozšiřovaly..snad najdu jiné :)

    www.freckledstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tá mikina je krásna a veľmi pekne si všetko skombinovala :)) už máš o jednu čitateľku navyše :))

    ReplyDelete
  5. Krásné, jemné, vyspělé a ta kabelka je dokonalá ♥

    www.earrinsgonabook.blogspot.cz

    ReplyDelete