4/30/2014

COMFY&STYLISH

Někdy je ten nejjednodušší outfit ten nejefektivnější. Obecně mám problém s vybíráním co na sebe. Ale kdo ne že? ;) V neděli jsem vystřídala outfitů asi 5, zůstala jsem nakonec u tohoto. Zamilovala jsem si tuhle růžovou barvu a spolu s hnědou vypadá přímo úžasně. 
Tento outfit jsem měla na procházku s mamkou a bráchou, takže hlavní podmínkou bylo pohodlí. V džínách jsem se moc pohodně sice prvně necítila, ale nakonec jsem byla ráda, že nemrznu. Tak mě taky napadá, jestli nebudu náhodou jediná blogerka, která nenosí slip-on. Ano, některé jsou naprosto famózní, ale mé sebevědomí mi asi boty bez podpatků nedovolí. Ale móda není naštěstí jen o tom, abychom se hloupě řídili nejnovějšími trendy. Doufám, že se vám tento look bude líbit! :) 

//Sometimes the most simple outfit is the most effective. In general I always have a problem to choose what to wear. But who doesn't ? Am I right? On Sunday I hesitated about 5 looks, but in the end I chose this one. I'm so in love with this baby pink color, it looks great with brown. I was wearing this outfit when I went for a walk with my mum and brother, so the main condition was to feel comfortable. Although I did not feel good in jeans at first, later I was happy that I didn't feel cold. By the way I thought that I would be the only blogger who wouldn't wear slip-on shoes. Yes, some of them are extremelly fine but I have such a low self-esteem to wear shoes without heels. Fortunately fashion is not just about the newest trends. I hope you will like my look. 
Have a nice day!
/pictures by mum ♥/

ZARA handbag, heels, jacket and jeans
H&M sunglasses
RESERVED blouse
LINDEX, H&M AND TALLY WEIJL bracelets
BIJOU BRIGITTE watches

6 comments:

  1. Teda ta košile je nádherná! Moc hezká barva :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Prekrásne. Máš úžasné vlásky! ;)

    ReplyDelete
  3. děkuju za ten milej komentář u mě na blogu! :)
    jinak kombinace je to krásná, tuhle kabelku jsem si chtěla koupit, ale nějak jsem to prováhala a teď lituju! :/ :)

    ReplyDelete
  4. Vidím, že tohle prostředí nemám oblíbené jenom já na focení outfitů :) Moc ti to sluší, Natálko, líbí se mi košile a botičky. Jo a už se těším, až se v Brně potkáme a poznáme ;)

    ReplyDelete
  5. Máš krásne vlásky :)

    ReplyDelete
  6. Zírám. Máš opravdu nádherné outfity, všechno dokonale sladěné :)

    ReplyDelete