9/26/2013

COMFY IN BEIGE&BLACK

Konečně přidávám po dlouhé době outfit. Tentokrát hodně jednoduchý a pohodlný. Jednoduchost jsem si v poslední době dost oblíbila. Měla jsem ho na sobě asi před týdnem, teď je už na to moc velká zima a já si můžu konečně vychutnávat svoji vestu, o které jsem se zmiňovala v minulém článku. Tento cardigan mi ale tehdy stačil a opravdu mě i zahřál. Na blogu ho vidíte poprvé, stejně tak i můj ear cuff.
Můžete se divit, ale opravdu mám po několika měsících na blogu svoje přirozené rovné vlasy. Někomu z vás se to bude možná i líbit, ale já osobně dávám přednost vlnitým. U mě opravdu platí, že chci to, co nemám. 
Mimochodem kdo už se byl podívat na nové kolekce do obchodů? Mým favoritem se jednoznačně stal tartan vzor a také midi sukně. Chtěla bych si také pořídit nějaký další výrazný náhrdelník. Ovšem "must have" číslo jedna jsou plesové šaty. Doufám, že se vám článek líbí!

Finally I add another outfit after a long time. This time it's very simple and comfortable. I have become fond of simplicity lately. I wore it a week ago, because it's really cold now and finally I can enjoy my vest which I mentioned in my previous article. At that time this cardigan was enough for me to feel warm. You can see it for the first time on my blog the same as my ear cuff. 
You can be suprised, but I have my natural straight hair on my blog after a few months. Maybe some of you will like it, but I prefer curly hair. It's true that I would like to have things which I don't have.
By the way who has been to the shops to look at new collections? My favourite trends are tartan and midi skirts. I would like to buy another attractive necklace. But my "must have" number one is dresses for a ball. I wish you like the article.

/pictures by Kristin/

Outfit of the day:

Zara shirt
Zara knitwear
Zara trousers
H&M handbag
Zara heels
Tally Weijl, H&M bracelets
Tally Weijl ear cuff

4 comments:

  1. krásny jednoduchý outfit :))) také mám rada :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. neskutočne krasne topanky! a naramok, ach.

    ReplyDelete
  3. Tak nejak nechapem, ako som ta mohla objavit az teraz, si krasna a mas paradne outfity! ;)

    ReplyDelete
  4. libi se mi svetr:) vypadá hřejivě:)

    ReplyDelete