1/25/2013

I´M BACK


I had a long rest and finally I´m back. :) I needed this rest, because the blog was boring to me and I think, that blogging must to be a hobby not an obligation. I needed to find  myself too. I changed the design a bit, deleted many posts. I wish this year my blog will be better than it was last year and that blogging will make me happy. :))
I was wearing this outfit today when I went to the café with my best friend. I'm absolutely in love with these boots. They are simple and so wonderful! 
Měla jsem dlouhou pauzu, ale jsem zase zpět. :) Opravdu jsem to potřebovala, protože mě blog nudil, přitom to tak být nemá. Blogování má být koníček, ne povinnost. Také jsem potřebovala najít samu sebe. :) Změnila jsem trochu design blogu a smazala hodně článků, které se mi nelíbily nebo jsem je považovala za zbytečné. Doufám, že můj blog bude lepší než minulý rok a bude mě to bavit. :))
Tento outfit jsem na sobě měla dneska, když jsem byla s mojí nejlepší kamarádkou v kavárně. Zamilovala jsem se do těchto bot, jsou tak jednoduché a krásné! 
Zara blazer
Mango t-shirt
H&M scarf
H&M pants
Zara boots
Ann Christine coat

39 comments:

  1. Moc ti to sluší :) Ten šátek je dokonalej!

    ReplyDelete
  2. s kamarádkou jste si to jistě užily :) moc ti to slušelo, botky jsou fakt nádherné

    ReplyDelete
  3. som rada, že si s5 :)
    tiet topánky sú fakt úžasné:)

    ReplyDelete
  4. Ty botky jsou vážně super :)!

    ReplyDelete
  5. Jé, jsem tak ráda, že jsi zpátky!!<3 Jsi krásná, moc se mi líbí ten blazer:)

    ReplyDelete
  6. Strašně moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  7. Tak vidím, že fotky se i přes tu šílenou zimu moc povedly! Obdivuju Tě, že sis sundala ten kabát, já bych si včera vzala klidně ještě jeden. :D

    ReplyDelete
  8. Na ten lebkovej satek jsem taky koukala v HM, je super, moc ti to slusi:)

    ReplyDelete
  9. Úžasný outfit!:) Sluší Ti to!:)Ty botky jsou skvělé!<3

    ReplyDelete
  10. moc ti to sluší! :) mě uplně okouzlily botky

    ReplyDelete
  11. Super sáčko, takové já ♥

    WorldByBella

    ReplyDelete
  12. ten šátek je úžasný :))

    ReplyDelete
  13. takové kalhoty právě hledám! moc ti to sluší :).

    ReplyDelete
  14. Botky jsou fakt super a outfit se mi moc líbí =)) A to nejsem milovnice lebek! Tady to vypadá bezvadně =))

    ReplyDelete
  15. Suprový outfit!:) Nechceš se vzájemně sledovat?

    Vik Ladyla

    ReplyDelete
  16. Vyzeráš naozaj super :)

    ReplyDelete
  17. máš super styl :) sluší ti to :)

    ReplyDelete
  18. Boty jsou super.Miluju podpatky,ale nemůžu je vystát na nohách :-D

    ReplyDelete
  19. sekne ti to !! :) blazer má krásnu farbu a topánky sú úžasné :)

    ReplyDelete
  20. Krásné fotečky!:) A ty boty jsou vážně překrásné.

    ReplyDelete
  21. Krásný outfit, moc ti to sluší!!!!

    ReplyDelete
  22. Oooo, ty boty jsou skvělé!!! Sekne ti to :-)

    ReplyDelete
  23. Konečně zpátky! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Víc než po půl roce no. :))) Snad mi to vydrží tentokrát. :)

      Delete
  24. Jsem ráda, že si zpátky, Naty.:-) Děkuji za komentář na blogu, vracím se k tvým čtenářům.:-)

    ReplyDelete
  25. Moc ti to sluší! Ten kabátek je perfektní stejně jako ty boty!

    ReplyDelete
  26. Ty boty se mi líbí ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  27. Moc se mi líbí šátek.:) Jinak,fotím Nikonem coolpix l120.:)

    ReplyDelete
  28. Ty boty jsou nádherný! A ten šátek taky vypadá skvěle:)

    ReplyDelete
  29. Taky jsem to tak měla, něco (většinu) vymazala a začínám od znova :)
    a moc ti to sluší :)


    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  30. Lepší než nikdy. a perfektní šátek! ;)

    ReplyDelete
  31. tie botičky, sú naozaj krásne :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  32. Boty jsou super, ty jsi super a miluju tvoje vlásky!
    Přeju ti hodně štěstí v blogování, ted už to určo bude lepší :)

    ReplyDelete
  33. Botičky jsou famozni :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    ReplyDelete
  34. Pěkné :) v které kavárně jste byli?

    ReplyDelete